zondag 24 oktober 2010

Dead Walkman Walking

Sony's Walkman is definitief ter ziele. Zie bericht hier.
 Ik heb er twee of drie gehad. Mijn eerste was een rooie. Ik denk gekregen toen ik in de derde of vierde zat van de middelbare school, eerste helft jaren tachtig.
Toen die na jaren kapot was, heb ik een chroomkleurige gekocht. Daarna, een waarmee ik ook kon opnemen (weet niet zeker of die ook Walkman heette, was wel n Sony).
De behoefte van muziek op mijn hoofd ben ik al weer jaren kwijt. Er zit genoeg muziek in mijn hoofd om onderweg 'aan te zetten'. Een MP3 speler heb ik dan ook nooit aangeschaft, die in mijn telefoon wordt niet gebruikt.
Maar heb toch een hoop plezier van die Walkman gehad destijds, toen er kennelijk meer behoefte was om buitenshuis de buitenwereld buiten te sluiten door muziek.

Die tweede heb ik ongebruikt trouwens nog wel.

Geen opmerkingen: