zaterdag 23 augustus 2008

Knie

Er zweeft een los stukje bot in mijn linkerknie. Wat ik daar verder mee aanmoet, is me vooralsnog onduidelijk. De twee medewerkers van de afdeling radiologie die ik gister voor me had, konden daar weinig licht in brengen. Had eerlijk gezegd de indruk dat ik te maken had met een tweetal dat hele delen van de dag doorbracht met het maken van röntgenfoto’s van elkaar, en daar in de loop van de tijd nogal mal van was geworden. Maandag de huisarts nog maar eens bellen...

1 opmerking:

Unknown zei

Hmmm.. . kleine kijkoperatie. Een week zielig kijken op krukken en je bent weer als nieuw!

Enneh... duik ook eens in de geschiedenis van de AH-Spoorstraat als je het hebt over bouuwen en vergunningen. Ze kregen de vergunning op de dag dat ze open gingen! Met alle gevolgen van dien voor de verkeersveiligheid op zondag en enorme jongerenproblematiek op donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond en de rotzooi die achterblijft. Fijne en goed afgewogen besluitvorming.