donderdag 7 augustus 2008

Au!

Hmmm, volgens de dokter ZOU het ook mijn meniscus kunnen zijn... Maar eerst moet de vocht uit mijn knie. Zo min mogelijk forceren dus.
,,Maar wat is er dan gebeurd? He, je elleboog is ook geschaafd.''
Nou op zich niks bijzonders, ik ben van mijn fiets gedonderd.
,,Hoe kan dat dan, was je dronken?''
Neehee! (Zucht) Was het maar waar. Ik was 's ochtends op weg naar het station, voor een vergadering in Alkmaar. En ik had een vest los aan mijn stuur hangen en die dreigde tussen mijn spaken te komen en toen... Nou ja, toen ging ik onderuit. Zoiets.

Aanklikken om te vergroten.

,,Doet het zeer?''
Ik heb wel pijn, ja...

3 opmerkingen:

Unknown zei

Goeie tekening!

prutsmuts zei

och erm. weer beterder nu?

Richard zei

@ marcel: dank je!, @ prutsmuts: ik strompel vrolijk verder :-)