maandag 7 september 2009

Brighton Rock

Na Berlijn, Dresden, Praag, Bratislava, Wenen en een korte stop thuis in Haarlem, heb ik mijn vakantie afgelopen weekend afgesloten in en om Brighton. Daar woont sinds vandaag precies een jaar mijn lieve vriendin: bijna-moeder Kix . Ik was er nog niet geweest, in Brighton. We hebben cider geproefd, white cliffs bekeken en beklommen, de stad rondgedwaald, langs de boulevard en de pier geslenterd en onszelf uiteraard op de salt & vinagar crisps (waarom verkopen ze die nou toch in hemelsnaam niet in Nederland?!) gestort.
Zaterdag, mijn verjaardag, ben ik de dag bovendien begonnen met een overheerlijk English breakfast, en die avond ben ik door Kix en Paul getracteerd op een etentje. Brighton Rock(s), jawel hoor.
Hier een paar van de foto's.

(Meer foto's, ook van de eerder genoemde trip staan voor mensen die die willen zien straks op het web te bekijken. Heb daarvoor wat geduld, het zijn er veel en dat kost even tijd.)

................Brighton Pier


...............De oude West Pier (afgebrand)


................Kleurtjes


...............Nog meer kleurtjes


.................Beachy Head


...............Onderaan 'The Seven Sisters'



................Idem


.................Kix


.................En alweer meer kleurtjes

1 opmerking:

Unknown zei

Bijzonder fraaie plaatjes weer!

Gr.
Eric Coolen