maandag 25 januari 2010

Dagje uitgeschakeld

Dagje aan huis gekluisterd. Het is weer eens zover. Ik heb mijn knie weer eens gemold. Spekglad was het zaterdag buiten, na de presentatie en nazit van het promotiefilmpje van de PvdA, waarin mijn goede vrienden en bekenden Bies van Ede, Rolf Erkens en Enne Jan Wierda een prominente rol spelen. Maar die gladheid was het dus niet. Ik ben voetje voor voetje glijdend perfect veilig thuis gekomen.
Prompt ging het daarna in de keuken mis. Ik verdraai mijn knie, knieschijf schiet van mij knie af en ik val vervolgens met mijn rug tegen een keukenkastje aan. Het resultaat nu anderhalve dag later: een dikke knie waar ik nauwelijks op kan staan en een joekel van een blauwe plek op mijn rug.
Dat wordt niet naar Rita vanavond.

Ik heb mezelf maar even rust gegeven vandaag. Gelukkig was er net leuk bezoek, maar nu zit ik me toch even te bedenken wat ik verder vandaag ga doen...
Gisteren heb ik min of meer uit verveling al even een Marokkaanse Wilders zitten Photoshoppen. Dat was naar aanleiding van een satirisch filmpje dat iemand me toestuurde, waarin Wilders bij een psychiater komt om te praten over de Marokkaan in hem. Dat bracht mij tot knutselen. Met volgend resultaat...

Maar dat kan ik toch moeilijk vandaag weer zitten doen. Hmmm... Suggesties?



PS:
nav de eerste suggestie bij de reacties: die wil ik jullie niet onthouden, dit neemt inderdaad veel leed, verveling en slecht humeur weg. Briljante aflevering van Kabouter Wesley!




PS 2: En het goede nieuws: HFC Haarlem is van de laatste plaats in de Jupiler League af..

6 opmerkingen:

Guusje zei

anti-verveel tip: http://www.youtube.com/watch?v=rkoHcWkQBI4&feature=related

Richard zei

Briljante aflevering!!!!

Leon10 zei

Vooral je PS2 is wel opmerkelijk.. of had je die geplaatst vóór HFC Haarlem vanmiddag failliet werd verklaard en uit de Jupiler League werd geschrapt?

Beterschap overigens!

Bies zei

Godver, Richard! Je levert weer het bewijs dat je beter in de gladste omstandigheden buiten kunt zijn dan in de stroefste thuis. Thuis zijn wij het vaakst slachtoffer van ongelukken. Wat de kijk op huiselijk geweld weer sterk wijzigt. Sterkte en als je boodschappen van node hebt...
Enne... filmpje dát hè? Niet die.

Richard zei

@Leon10: eh, nee, want dan had ik de galgenhumor ervan zelf waarschijnlijk niet begrepen...
@Bies: dat!

Anoniem zei

Van mij gewoon beterschap!!! Hoop dat het weer wat beter met je gaat??

x Conny