zondag 18 april 2010

50D

Na ruim drie jaar neem ik afscheid van mijn Canon 400d. Mijn hemel wat heb ik veel plezier beleefd van dat ding. Hij ging vaak met me mee op pad in en om de stad, maar ook naar New York, Berlijn, Antwerpen, Praag, Dresden, Wenen, Edinburgh en Glasgow. Als vastlegger van mooie momenten.
Alle foto's in mijn eigen boekje Met de Stroom Mee over het Spaarne zijn er bovendien mee geschoten.

Maar ik vond het tijd voor iets nieuws. Morgenavond krijgt hij een nieuwe eigenaar.

Sinds zaterdag ben ik de trotse bezitter van zijn opvolger: de Canon 50d. Ik had weekenddienst en weinig tijd voor hem. Hij is ook even wennen, de nieuwe fotovriend, want er zitten nogal wat functies net op een andere plek.
Maar het voelt er goed. Vanmiddag even een uurtje met hem wezen buiten spelen voor wat proeffoto's. Dat voelt niet alleen goed, dat voelde lekker!

Geen opmerkingen: