zondag 22 maart 2009

Stukkie om



Het was wel wat om, maar ach. Ik moest vanmiddag heel even op de redactie aan het Stationsplein zijn. Vervolgens zou ik met de trein naar Station Spaarnwoude rijden, om daar wat graffiti te fotograferen onder de fly-over.
De trein van 14.00 uur stopt echter niet op Station Spaarnwoude, merkte ik toen ik de Ikea voorbij denderde. Uitstappen deed ik dus pas op Sloterdijk.
Normale mensen zouden waarschijnlijk de eerstvolgende trein terugnemen. Ik besloot terug te gaan lopen. Een ruime 3,5 uur later was ik pas weer thuis, maar hé: onderweg wel het een en ander aan moois gezien!
(Aanklikken om te vergroten.)
























































































































































































































































































De graffiti-foto's hou je nog even tegoed...

1 opmerking:

Anoniem zei

De graffiti-foto's hou je nog even tegoed...
Richard daar hou ik jou aan.
Leuke site .
Ik heb de wandeling contra gemaakt,wat een pokke eind.

Groet Edwin