zaterdag 6 juni 2009

Trots


En dan sta je ineens in de krant. Als geïnterviewde dit keer. Vader trots, moeder trots. En oke, ik ook best trots.

........................................................... (aanklikken voor vergroting)

Vanmiddag is mijn boekje gepresenteerd tijdens de feestelijkheden rondom de opening van de Schoterbrug. Mij was gevraagd het eerste exemplaar uit handen van wethouder Maarten Divendal in ontvangst te nemen en vervolgens direct weer door te geven aan de voorzitter van de industriekring Waarderpolder. Ik ben niet zo van het op het podium, weet ik sinds vanmiddag opnieuw. Maar goed: vader weer trots, moeder weer trots... Dus ach.


(foto gemaakt door trotse vader)

4 opmerkingen:

Marius zei

Gefeliciteerd! Ik vond het een leuke serie, dus ik schaf zeker een exemplaar aan.

Richard zei

@Marius. Dat beschouw ik als een heel mooi compliment! Dank je.

Unknown zei

Is het boek ook in de boekhandel te koop?
Overigens, je foto's zijn altijd bijzonder fraai. Ook ditmaal weer.
Volgend jaar een fotoboek?

Hartelijks,
Eric Coolen

Richard zei

@Eric: dank voor het mooie compliment! Of er volgend jaar een fotoboek inzit weet ik niet, maar ik kan je vertellen dat alle foto's in dit boek ook van mijn hand zijn. Inclusief het zelfportret op de achterflap (al was dat misschien wat overdreven). Boekje is vooralsnog (en waarschijnlijk voorlopig) alleen verkrijgbaar via www.boekenvandekrant.nl. Tot gauw weer!