maandag 5 oktober 2009

Pestbui

Ik stond vanmorgen heel erg erg plezierig op. Ik had heerlijk (uit)geslapen en de erg fijne middag en avond van gisteren zat nog ik mijn lijf.
Ik had echt zin in vandaag.
Maar ik ben kennelijk niet bestand tegen invloeden van buitenaf. En dan heb ik het niet over de regen, want zoals ik gisteren genoot van de herfstzon kan ik zo'n herfstregenbuitje begin oktober heel goed hebben.
Maar iedereen schijnt vandaag chagrijnig te zijn. En weet dat kennelijk niet bij zichzelf te houden. En ik ben daar blijkbaar veel te gevoelig voor, betrek dat op mezelf en heb nu een ongelooflijke pestbui en nergens zin meer in voor vandaag.
Klotezooi. Volgende keer als ik vrolijk ben , zet ik mijn telefoon uit.





(Ondertussen is nu ook Bratislava online:

2 opmerkingen:

Frans zei

Hi Richard, Hier werd ik weer vrolijk van.

Richard zei

@ Franz: Erg prettig!!