zaterdag 18 juli 2009

Kix in da house

Potverdomnme wat is dat Engeland toch een end weg. Ja, ik weet het: het ligt slechts een klein stukje verderop, daar aan de andere kant van een heus niet zo'n grote plas. Maar toch. Tien en een halve maand geleden trok mijn lieve vriendin Kix daarheen en sindsdien hadden we elkaar niet meer gezien. En mailen is toch anders dan elkaar recht in de ogen kijken.
Maar dit weekend was ze even in het land en vanmiddag ook even bij mij langs. Te kort, natuurlijk. Maar als je in Engeland gaat wonen dan krijgt zo'n weekendje even terug al gauw veel van een tournee. Ze reist wat af, dit weekend.
Maar jeetje wat kan het fijn zijn iemand weer even te zien. Ze wordt moeder, die Kix! Over drie maanden! Kix heeft dus 'n dikke buik nu! Heel mooi!
Mijn vakantie zou best nog 'ns met een halte kunnen worden opgerekt: na een korte tussenstop thuis een weekendje mijn verjaardag doorbrengen in Brighton, Engeland. Zo ver is dat immers niet?

Geen opmerkingen: