maandag 31 maart 2008

Waar zullen we dit jaar eens heen?

Nu het vanmiddag onverwacht hier in Haarlem toch ontzettend lekker weer geworden is, zijn er ineens vakantiekriebels. En hoewel het nog tot september duurt voor ik weg kan, ligt automatisch de vraag daar: waar zal ik eens heen gaan?
Zal ik weer terug naar New York, de stad die ik sinds 2001 elk jaar in september bezoek? Ik kan soms verlangen naar die stad. Maar Gg is vertrokken en daarmee ook mijn aantrekkelijke logeeradres. En wordt het niet eens tijd voor iets anders?
Omdat ik waarschijnlijk ook dit jaar wel weer alleen zal gaan, zal het een stad moeten worden. Ik zou Barcelona nog graag eens willen zien. Of Sint Petersburg. Edinbrugh lijkt me om een of andere reden ook bijzonder, of anders Dublin. Of Praag.


Of toch...? Zal ik naar...? Er is iemand hier bij mij in de buurt die heel erg enthousiast schijnt te zijn over die stad.

2 opmerkingen:

Mark & Dora zei

Ciao Richard,
Io non conosco Roma. Solo il aeroporto, andando per Sicilia.
Noi ci vogliamo andare anche una volta.

Salute Mark

Richard zei

Eh... Je kent Rome niet, alleen het vliegveld, op doortocht naar Sicilie. Maar dan...?!